JP Leppäluoto jättää Elämäni biisi -ohjelman
Muusikko JP Leppäluoto ilmoittaa jättävänsä Elämäni biisi -ohjelman terveyshuolien vuoksi. Hän kärsi viime vuonna uupumuksesta, joka johti unettomuuteen ja paniikkihäiriöihin. Leppäluoto aikoo jatkaa keikkailua tulevana syksynä.