Talebanin ja EU:n edustajat tapasivat Brysselissä
Talebanin edustajat keskustelivat EU:n virkamiesten kanssa Brysselissä. Neuvotteluja kuvattiin rakentaviksi, ja niistä toivotaan myönteistä kehitystä. Ihmisoikeusjärjestöt ovat kuitenkin kritisoineet tapaamista unionin arvojen vastaisena.