Oulun käräjäoikeus tuomitsi syrjinnästä
Oulun käräjäoikeus on tuominnut naisen kiinalaisravintolan kokin syrjinnästä. Oikeus katsoo, että kokkia asetettiin epäedulliseen asemaan hänen etnisen alkuperänsä vuoksi vuosina 2020–2021. Tapahtumat liittyvät ravintolan omistajan ja kokin väliseen työsuhteeseen.