Suomalaiset kaipaavat selkeyttä kävelyyn
Suomalaiset ovat huolissaan kävelytilanteista, joissa ei ole yhteisiä pelisääntöjä. Moni toivoo, että kävelijät noudattaisivat samoja sääntöjä kuin muussa liikenteessä, kuten ohittaisivat vasemmalta. Tämä voisi helpottaa liikkumista väenpaljoudessa.