Nimipäivä:
Marketta, Maarit, Maaret, Margareeta, Reeta, Reetta
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Hallitus antaa tiedonannon Garden Helsinki -hankkeelle myönnetystä valtiontuesta, jota oppositio on kyseenalaistanut. Yhdysvallat on hyökännyt Iraniin jo yhdeksänä…


Sami Pajari voitti Viron MM-rallin

Aihesivu: Sami Pajari voitti Viron MM-rallin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Sami Pajari saavutti uransa ensimmäisen pääluokan MM-rallivoiton voittamalla Viron MM-rallin. Pajari on nyt kaikkien aikojen 17. Suomalainen, joka on voittanut WRC-rallin. Suomalaisvoitto oli historian 199. Ja seuraava voitto nostaisi Suomen 200 voiton rajapyykkiin.

  • 21 juttua
  • 9 lähdettä
  • Moottoriurheilu
  • Päivitetty 19.7.2026 klo 20:09
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Sami Pajari saavutti uransa ensimmäisen pääluokan MM-rallivoiton voittamalla Viron MM-rallin. Pajari on nyt kaikkien aikojen 17. Suomalainen, joka on voittanut WRC-rallin. Suomalaisvoitto oli historian 199. Ja seuraava voitto nostaisi Suomen 200 voiton rajapyykkiin.

Aiheesta on julkaistu 21 juttua, 9 eri lähteestä, viimeisin päivitys 19.7.2026 klo 20:09, pääluokka Moottoriurheilu.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Pajari voitti Viron MM-rallin • Sami Pajari voitti rallin MM-osakilpailun • Viro voitti ensimmäisen MM-rallinsa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 19.7.2026 klo 20:09.
  • Koosteessa on nyt 21 juttua 9 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Moottoriurheilu.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SamiPajari, #MMralli, #Viro.

Selkokielinen yhteenveto

Sami Pajari voitti rallin

Sami Pajari voitti Viron MM-rallin. Tämä on hänen ensimmäinen voittonsa pääluokassa. Pajari on nyt 17. Suomalainen, joka on voittanut WRC-rallin. Suomi tarvitsee vielä yhden voiton päästäkseen 200 voittoon.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.