Nimipäivä:
Anssi, Anselmi
6°C Helsinki

N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.04.2026

TILANNE

Pähkinäpensaan kukinta on päättynyt. Lepän kukinta on alkanut Pohjois-Lapissa ja päättynyt maan eteläosissa. Maan keskiosissa kukinta on enää hyvin heikkoa.
Lepän siitepölymäärät ovat maan keskiosissa pieniä ja hyvin pieniä ja muualla kukinta-alueella pääosin pieniä.


ENNUSTE

Lepän kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja päättyy maan keskiosissa.
Lepän siitepölymäärät jäävät kukinta-alueella pieniksi.
Koivun siitepölyä voi 

ENNUSTE
jakson lopulla kulkeutua maan eteläosiin. Koivun kukinnan odotetaan alkavan maan eteläosissa kahden viikon sisällä.
{{ phpErrorMsg }}
Ladataan uutisia...
{{ errorMsg }}

BAFTA palkitsi parhaat pelit

Tuoreimmat uutiset


Valitse uutislähteitä nähdäksesi tuoreimmat uutiset.

{{ isLoading ? vueData.text_loading : vueData.text_no_more }}
{{ vueData.text_filter_hint }}
Ei uutisia saatavilla tällä hetkellä.

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet