Elokuvateatteri Rea lopettaa toimintansa
Helsingin keskustassa sijaitseva elokuvateatteri Rea sulkee ovensa sunnuntaina viimeisen näytöksen myötä. Teatterin lopettamisen syynä on vuokrasopimuksen päättyminen, ja tiloihin avataan Helsingin Osakepankin tietokonekeskus. Rea on toiminut vuodesta 1963 ja sen omistaa Kinofilmi Oy.