Entinen oikeusministeri sai 25 vuoden tuomion
Etelä-Korean entinen oikeusministeri Park Sung-jae on tuomittu 25 vuodeksi vankilaan kapinaan osalistumisesta. Tuomio liittyy joulukuussa 2024 tapahtuneisiin poikkeustilan hyödyntämiseen liittyviin tapahtumiin. Ex-presidentti Yoon Suk Yeol julisti poikkeustilan, mutta parlamentti kumosi sen nopeasti.