Raisio investoi 1,5 miljoonaa euroa Nokialla
Raisio on valmistanut uudet laboratoriotilat Nokian myllylle, joiden arvo on 1,5 miljoonaa euroa. Investoinnit ovat osa laajempaa kehitysohjelmaa, johon on vuodesta 2018 mennessä käytetty noin 19 miljoonaa euroa. Uudet tilat parantavat myllyn laadunhallintaa ja tuotannon kehittämistä.