Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jääkiekon miesten MM-kultajoukkue kiertää Suomea pokaalin kanssa. Tiistaina juhlat pidettiin Hämeenlinnassa, jossa noin 500 ihmistä saapui torille huolimatta sateisesta säästä. Päävalmentaja Antti Pennanen kiitti paikallisia ja korosti jääkiekon yhdistävää voimaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jääkiekon miesten MM-kultajoukkue kiertää Suomea pokaalin kanssa. Tiistaina juhlat pidettiin Hämeenlinnassa, jossa noin 500 ihmistä saapui torille huolimatta sateisesta säästä. Päävalmentaja Antti Pennanen kiitti paikallisia ja korosti jääkiekon yhdistävää voimaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 21:43, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa MM-kultajoukkue juhli Hämeenlinnassa • Hämeenlinnassa juhlittiin MM-kultaa.
MM-kultajoukkue juhlii Hämeenlinnassa
Jääkiekon miesten MM-kultajoukkue on kiertänyt Suomea pokaalin kanssa. Tiistaina juhlat olivat Hämeenlinnassa, ja paikalle tuli noin 500 ihmistä. Sateesta huolimatta juhlat olivat onnistuneet. Päävalmentaja Antti Pennanen kiitti paikallisia ja sanoi, että jääkiekko yhdistää ihmisiä.
Jääkiekon miesten MM-kultajoukkue kiertää Suomea pokaalin kanssa. Tiistaina juhlat pidettiin Hämeenlinnassa, jossa noin 500 ihmistä saapui torille huolimatta sateisesta säästä. Päävalmentaja Antti Pennanen kiitti paikallisia ja korosti jääkiekon…
Hämeenlinnan torilla järjestettiin MM-kultajuhlat, joissa yleisö pääsi tapaamaan päävalmentaja Antti Pennasta ja näkemään pokaalin. Tapahtuma keräsi runsaasti väkeä, ja lapset esittivät kysymyksiä Leijonista. Juhlat pidettiin tiistaina iltapäivällä.
Vaasan Sport on ilmoittanut nostavansa liigajoukkueensa budjetin 400 000 eurolla. Omistajaryhmä Kvarken Eagle tuo mukanaan uusia vaikuttajia, joiden avulla seura tavoittelee parempaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Aleksander Barkov, Suomen MM-kultajoukkueen kapteeni, kertoi kesäsuunnitelmistaan ja treenaamisen merkityksestä. Hän myöntää, että harjoittelu on hänelle elämäntapa ja että vapaapäivät voivat tuntua…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkulta
Konsta Helenius, joka teki ratkaisevan maalin jääkiekon MM-finaalissa, juhlii voittoa yhdessä Aleksander Barkovin kanssa. Helenius kertoi, että hän on rauhoittanut kalenteriaan juhlahumun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MM-kulta
Aleksander Barkov kertoi kesäkuulumisistaan ja treenistään Aamulehdelle. Hän palasi jäätreeneihin nopeasti MM-kultajuhlien jälkeen. Barkov mainitsi myös viettäneensä aikaa ystävien kanssa erilaisissa aktiviteeteissa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkulta
Vuoden 2027 jääkiekon miesten MM-kisojen alkulohkot on vahvistettu. Suomi sijoittuu A-lohkoon, jossa se kohtaa muun muassa Saksan ja Ruotsin. Turnaus pelataan Saksassa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomi juhlii jääkiekon MM-kultaa, mutta sen jälkeen on herännyt kysymyksiä nuorison käyttäytymisestä ja tulevaisuudesta. Asiantuntijat pohtivat, ovatko nuoret vähentäneet alkoholin käyttöä ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkulta
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.