Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsinki Seagullsin varastetuista peliasuista osa löytyi hiekoituslaatikosta Helsingissä. Löytäjä saa pitää asut, ja seura oli aiemmin ilmoittanut varastamisesta. Seagulls sai varustekumppanilta uudet peliasut veloituksetta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsinki Seagullsin varastetuista peliasuista osa löytyi hiekoituslaatikosta Helsingissä. Löytäjä saa pitää asut, ja seura oli aiemmin ilmoittanut varastamisesta. Seagulls sai varustekumppanilta uudet peliasut veloituksetta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 23.5.2026 klo 22:36, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsinki Seagullsin varastetut peliasut löytyivät • Helsinki Seagullsin varastetut peliasut löytyivät • Helsinki Seagullsin varastetut peliasut löytyivät.
Helsinki Seagullsin varastetut peliasut löytyivät
Helsinki Seagullsin varastetuista peliasuista osa löytyi hiekoituslaatikosta Helsingissä. Löytäjä, joka on yksityishenkilö, saa pitää asut. Seura oli aiemmin ilmoittanut, että peliasut oli varastettu. Seagulls sai myös uudet peliasut veloituksetta varustekumppaniltaan.
Helsinki Seagullsin varastetuista peliasuista osa löytyi hiekoituslaatikosta Helsingissä. Löytäjä saa pitää asut, ja seura oli aiemmin ilmoittanut varastamisesta. Seagulls sai varustekumppanilta uudet peliasut veloituksetta.
Helsinki Seagullsin varastetuista peliasuista osa löytyi hiekoituslaatikosta Helsingissä. Löytäjä saa pitää asut, ja seura oli aiemmin ilmoittanut varastamisesta. Seagulls sai myös uudet peliasut varustekumppaniltaan.
Helsinki Seagullsin varastetuista peliasuista osa löytyi hiekoituslaatikosta Helsingissä. Löytäjä saa pitää asut, ja seura oli aiemmin ilmoittanut varastamisesta. Seagulls sai varustekumppanilta uudet peliasut veloituksetta.
Helsinkiläisen koripallojoukkue Seagullsin huhtikuussa varastetut pelipaidat löytyivät yllättävästä paikasta. Lauri Holappa löysi paidat toimistonsa pihan hiekoituslaatikosta ja tunnisti ne heti. Seura päätti, että Holappa voi pitää paidat, sillä…
Joensuun Kataja voitti Salon Vilppaan miesten Korisliigan ensimmäisessä finaalissa. Voitto tuli yhdeksän pisteen erolla, ja ottelun ratkaisevin tekijä oli korinaluspelissä. Kataja onnistui…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Korisliiga, #Koripallo
Helsinki Seagullsin varastetut peliasut on löydetty hiekoituslaatikosta Kampin ja Töölön rajalta. Löydön teki Lauri Holappa, joka tunnisti asut omasta kokemuksestaan koripallon parissa.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #HelsinkiSeagulls, #Koripallo
Miesten koripallon Suomen mestaruus ratkaistaan tänään Salossa seitsemännessä loppuottelussa. Salon Vilpas ja Joensuun Kataja Basket pelaavat mestaruudesta, ja sarja on tasatilanteessa 3–3.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #KatajaBasket, #Koripallo
Kataja Basket voitti miesten Korisliigan loppuottelusarjassa Salon Vilppaan 75–59. Voitto tasoitti ottelusarjan voitot 3–3:een. Ratkaiseva seitsemäs peli pelataan tiistaina Salossa.
Koripallo • jaetut avainsanat: #KatajaBasket, #Korisliiga
Kataja Basket on voittanut Salon Vilppaan miesten Korisliigan loppuottelusarjassa 75–70. Voitto nosti Kataja Basketin ottelusarjassa 2–0-johtoon. Seuraava ottelu pelataan lauantaina Vilppaan kotikentällä.
Koripallo • jaetut avainsanat: #KatajaBasket, #Korisliiga
Mikko Koivisto palaa Korisliigan finaaleihin Vilppaan joukkueessa kymmenennen kerran. Alun perin hän suunnitteli jäävänsä vain vuodeksi, mutta menestys ja perhesiteet ovat pitäneet…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Korisliiga, #KatajaBasket
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.