Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ilmari Niskanen on ensimmäistä kertaa urallaan vapaana agenttina. Hän etsii nyt uransa tärkeintä sopimusta, kun Exeter putosi Ykkösliigasta. Niskanen pelasi kauden kaikki minuutit ja oli joukkueensa paras syöttäjä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ilmari Niskanen on ensimmäistä kertaa urallaan vapaana agenttina. Hän etsii nyt uransa tärkeintä sopimusta, kun Exeter putosi Ykkösliigasta. Niskanen pelasi kauden kaikki minuutit ja oli joukkueensa paras syöttäjä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 22.5.2026 klo 16:49, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ilmari Niskanen hakee sopimusta • Ilmari Niskanen hakee sopimusta.
Ilmari Niskanen hakee sopimusta
Ilmari Niskanen on nyt vapaana agenttina. Hän etsii tärkeää sopimusta, koska Exeter putosi Ykkösliigasta. Niskanen pelasi kaikki minuutit kaudella ja oli joukkueensa paras syöttäjä. Hän haluaa pysyä Britanniassa ja jatkaa pelaamista siellä.
Ilmari Niskanen on ensimmäistä kertaa urallaan vapaana agenttina. Hän etsii nyt uransa tärkeintä sopimusta, kun Exeter putosi Ykkösliigasta. Niskanen pelasi kauden kaikki minuutit ja oli joukkueensa paras syöttäjä.
Ilmari Niskanen on ensimmäistä kertaa urallaan vapaana agenttina ja etsii nyt tärkeintä sopimustaan. Exeterin putoaminen Ykkösliigasta on vaikuttanut hänen tunnelmiinsa, mutta hän haluaa pysyä Britanniassa. Niskanen oli kauden…
Erotuomari sai sairauskohtauksen ja kuoli kesken jalkapallo-ottelun Kärkölässä. Ottelu Järvelän Jäppärän ja Hausjärven Pallojuniorien välillä oli juuri alkanut, kun erotuomari lyyhistyi kentälle.…
Jalkapallo
Englannin miesten jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Thomas Tuchel on julkaissut 26 pelaajan joukkueensa kesän MM-kisoihin. Mukaan valittiin yllättäviä pelaajia, kun taas tunnettuja nimiä, kuten…
Jalkapallo
Cristiano Ronaldo juhlii Saudi-Arabian Pro-liigan mestaruutta Al-Nassrin kanssa. Joukkue varmisti voittonsa kauden päätöskierroksella voittamalla Damacin 4–1, ja Ronaldo teki ottelussa kaksi maalia.…
Jalkapallo
Aston Villa voitti jalkapallon Eurooppa-liigan mestaruuden ja sai ensimmäisen pokaalinsa kolmeen vuosikymmeneen. Loppuottelu Freiburgia vastaan päättyi 3–0, ja voiton varmistivat Youri Tielemans,…
Jalkapallo
Arsenal on voittanut Englannin Valioliigan mestaruuden ensimmäistä kertaa yli 20 vuoteen. Mestaruus varmistui, kun Manchester City pelasi tasapelin Bournemouthia vastaan, mikä jätti…
Jalkapallo
Arsenal on voittanut Englannin Valioliigan mestaruuden ensimmäistä kertaa yli 20 vuoteen. Mestaruus varmistui, kun Manchester City pelasi 1–1-tasapelin Bournemouthia vastaan, mikä jätti…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.