Nimipäivä:
Ensio
17°C Helsinki

José Mourinho palaa Real Madridiin

Aihesivu: José Mourinho palaa Real Madridiin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

José Mourinho on tekemässä paluuta Real Madridin valmentajaksi. Sopimus on lähes valmis, ja seurat ovat hyväksyneet kaksivuotisen sopimuksen. Mourinho korvasi Álvaro Arbeloan, joka ei onnistunut voittamaan pokaaleja joukkueen johdolla.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 18.5.2026 klo 12:49
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

José Mourinho on tekemässä paluuta Real Madridin valmentajaksi. Sopimus on lähes valmis, ja seurat ovat hyväksyneet kaksivuotisen sopimuksen. Mourinho korvasi Álvaro Arbeloan, joka ei onnistunut voittamaan pokaaleja joukkueen johdolla.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 18.5.2026 klo 12:49, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa José Mourinho palaa Real Madridiin • José Mourinho palaa Real Madridiin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 18.5.2026 klo 12:49.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #JoséMourinho, #RealMadrid, #Jalkapallo.

Selkokielinen yhteenveto

Mourinho palaa Real Madridiin

José Mourinho on palaamassa Real Madridin päävalmentajaksi. Sopimus on lähes valmis ja seurat ovat hyväksyneet sen. Mourinho korvasi Álvaro Arbeloan, joka ei voittanut pokaaleja. Mourinho valmensi aiemmin Real Madridia vuosina 2010–2013.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.